lördag 23 februari 2013

Skaffa appen

Hej!

Ja kära nån vilken dag! Hugo kräktes konstant mellan 06:30-12:50. Kraken...tillslut hade han inga krafter kvar :-(

Just nu befinner vi oss i Surahammar hos mamma och pappa. Jag var inte riktigt i form att köra hela vägen hem till Örebro, så vi "mellanlandade" här.

Marcus åkte upp till Sälen i eftermiddags och nu håller vi tummarna att han får vara frisk. Jag misstänker nog ändå att vi måste ha blivit matförgiftade, Hugo och jag. Vi var de enda som åt kyckling på McDonalds igår. Det måste ha varit något fuffens med dom!

Nu sover iallafall barnen och jag ska snart krypa i säng jag med. Alva och Molly har aptit och verkar inte må dåligt på något vis så jag hoppas på en bra natt. Men hinken står beredd på golvet inne i sovrummet. Just incase!

Och Du! Gå in och ladda ner Vasalopps Appen så att du kan följa Marcus imorgon när han kör Öppetspår :-)

Han har nummer 9491.

Heja heja älskling!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar