söndag 24 februari 2013

Happy

Hej hej!
 
Trots motgångar och äckliga sjukdomar så slår det mig att jag faktiskt har så otroligt mycket att vara glad och tacksam över!
 
Jag har tre fina barn. Friska ibland och sjuka ibland. Men alltid lika fantastiskt underbara!
 
Jag har en dotter som blev jätteglad över sitt nyrenoverade rum. Det gläder ett modershjärta!

Jag är glad över mina Happypants. Ja, för dom heter faktiskt så. Mina underbara mysbyxor från House Of Lola. Jag kommer aldrig vilja ta av mig dom!

Jag blir glad när mina barn låter mig ta hand om dom, både när dom är friska...

...och sjuka.

Jag är tacksam och glad över mina föräldrar som tar hand om oss när vi behöver det som mest. Och för att dom älskar våra barn <3 p="">
Jag blir också väldigt glad när jag ser att barnen älskar och tar hand om varandra.


Och så blir jag så glad och stolt när jag ser att min man tar sig igenom Vasaloppet på under 6 timmar! Visst...jag kan inte skryta med att jag jublar av lycka varje gång Marcus ger sig iväg ut och tränar...men när hans hårda slit med tidiga morgonpass i skidspåret och många timmars nötande på cykel och i löparskor ger resultat. Då blir jag stolt...och glad...och lite mera kär ;o) 


Glad och tacksam!
Kram

1 kommentar: