söndag 10 februari 2013

Lägesrapport

Hej hej!

Tänkte mig en liten lägesrapport så här på söndagsmorgonen.

Det är bara jag och Molly hemma. Marcus är ute och åker skidor och Hugo har jag just skickat iväg med en tränare. Dom har poolspel i Askersund idag. Och Alva är i Lycksele som ni kanske redan vet?!

Hon har det huuuuuur bra som helst! Jag har bara pratat med henne två gånger. Men Marcus och Hugo skypade med henne härom kvällen när jag var borta. Fast hon hade inte tid att sitta stilla utan sprang runt och lekte med Nellie och Signe. Marcus fick prata med mormor och morfar istället.


Signe fyllde 5år igår. Här firas hon med paket på sängen. Morfar fotar med mobilen.


Moster Linnéa skickade bild på kalasfin Alva. Krusat hår och så den nya klänningen som vi köpte innan hon åkte. Finaste Alva!!!


Dags för fika!
Det går ingen nöd på Alva som ni kan se ;o)
 
Här hemma håller vi på med en liten överraskning. Det är dags för rumbyte bland barnen. Molly ska få Alvas rum, Alva ska få Hugos rum och Hugo ska få det gamla datarummet. Alva har längtat efter att få ta över storebrorsans rum...så vi tänkte överraska henne när hon kommer hem med att bytet och renoverandet redan är klart :o) Här ser ni datarummet INNAN.

Nymålat! Hugo ville ha gråa väggar.

Kvinnor kan! ;o)

INNAN!

Idag ska det inhandlas en ny säng och lite "lull lull" ;o) Sen ska vi ge oss på Alvas rum.
 
To be continued...
 
Kram Lovisa
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar