torsdag 22 december 2011

Trist

Hej på er!

Ikväll blir det ett trist inlägg. Jag har egentligen hur mycket som helst att berätta om. Vi var tex och hälsade på hemma i Kisa i helgen som var och jag har som vanligt massa bilder att visa upp därifrån. Barnen har haft avslut på skolan och dagis. Vi har bakat...fixat och fejat. Klätt julgranen gjorde vi också härom dan...och så sa Hugo nått så roligt som jag tänkte "det måste jag skriva om på bloggen", men så har jag glömt det, men jag skrattade gott iallafall :o)

Ja, mycket har hänt. Idag speciellt...och jag önskar jag kunde säga att det var roliga saker, men tyvärr är det inte det. En riktigt pisstråkig dag har det varit idag! Typiskt...nu blev det sådär jobbigt kryptiskt. "Har man sagt A får man säga B". Sorry, jag kanske berättar sen.

Nu är jag för trött för att gå närmre in på vad som har hänt. Men vi lever iallafall och är vid gott mod...trots att Molly håller oss vakna på nätterna...grrrrr!

I morgon åker vi mot Västerås och Surahammar för att fira jul. Det ska iallafall bli underbart att få träffa familjen i några dagar. Jag hoppas att humöret kommer att böi lite bättre av lite familjelööööv!!

Kram och God Jul!!

Lovisa

1 kommentar:

  1. Vill bara säga GOD JUL till er alla.
    Ha det så skönt och koppla av så gott det går.
    Kramar från oss

    SvaraRadera