lördag 17 december 2011

Date

Halloj!

Den här helgen är vi i Kisa och hälsar på. En jättemysig helg! Som ni kanske har kunnat läsa mellan raderna i mina tidigare inlägg så har jag varit i stort behov av lite miljöombyte ;o)

Jag känner redan att den här helgen har laddat upp mina trötta batterier.

Bara en sån sak som att jag och Marcus kunde smita iväg en stund på eftermiddagen idag och lämna barnen hemma hos farmor och farfar för att sedan åka in till Linköping och äta på restaurang. Det var typ 1 år sedan vi sist gjorde något liknande. Det var nästan så att det pirrade lite i kroppen och man kände sig som nykär igen när vi satt ensamma på restaurangen med levande ljus, god mat och tid för varann.

Hoppas det inte dröjer 1 år tills nästa gång. Det är är viktigt att inte glömma bort varandra mitt i den här småbarnsperioden.



Efter restaurangbesök och även ett litet inhopp på konditori så strosade vi runt på Linköpings gator och njöt av julbelysning och folktomma gator (att det blåste kallt och föll snöblandat regn från himlen...det förträngde vi).

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar