torsdag 30 juni 2011

Andra gången gillt

Hej på er!

Vad irriterad jag blir. Hade ett toppentillfälle imorse att blogga om gårdagen. Så jag satte mig tillrätta och lyckades faktiskt skriva färdigt texten och lägga upp bilder, men när jag skulle publicera så försvann hela inlägget ut i cyberspace. Ytterst irriterande! Sen var stunden förbi och det var dags att ta tag i dagen.

Men vilken trevlig dag det har varit sen! Jag skulle egentligen ha träffat mina tolkmammakollegor men magsjukan härjade hemma hos Maja som vi skulle vara hos så det blev inställt. Istället hakade jag och barnen på Sofi, Ingrid och Lucas när dom åkte ner till stan och Stora Holmen.

Vet inte hur vädret har varit hos er men här har det varit oliiiidligt varmt. Jag håller på att svettas ihjäl och stackars Molly har det inte lätt som måste ligga och amma hud mot hud. Vi smälter snart samman hon och jag ;o) Barnen har bott poolen de senaste dagarna, så det var ju tur att vi tog fram den när vi gjorde det. Den har verkligen kommit till användning.

Nä, nu har Molly vaknat upp efter sin lilla för-tupplur innan den riktiga nattsömnen och har börjat tugga på händerna så det betyder att det är dags för mig att avsluta och istället inta mjölkningspositionen. Sov gott när ni nu kryper till sängs.


Hugo och Molly smilar upp sig för kameran.
Alva ammar sin docka.

Hugo och Lucas fick åka elbil ute på Stora Holmen. Coola killar som ni ser :o)

Alva och Ingrid fick istället provåka karusellen.

Sötnosar!

Hugo spanar in fiskarna i akvariumet.

Ser ni dom vandrande pinnarna??

Lilleputtåget full med fina barn

Fina fina Sofi tittar fram bakom kameran :o)

Jag och Molly var också med på turen runt ön.

"Lala"

"Budden"


Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Åhh så fiiina barnbarn vi har,längtar tills vi ses det är länge sen nu;( ;))Kramar och pussr från mormor bland kartongerna.

    SvaraRadera