torsdag 9 september 2010

Solrosen

Ett snabbt inlägg bara...sen ska jag krypa isäng. Imorgon bitti ska jag upp tidigt för att åka in till kontoret och öppna upp Bildtelefon klockan 7. Jag har tre sådana mornar på åtta veckor och när dom infaller så är det Marcus som lämnar på dagis istället mig , allt för att det inte ska bli så extremt tidig lämning. Men nog om det.

Idag var jag bara tvungen att mäta solrosen som bara fortsätter att växa utanför vår dörr. Och hör och häpna, den mätte imponerande 3.25 m över havet!! Vad tror ni, är det något för Guinness rekordbok?? ;o) Nu önskar vi bara att den skulle behaga blomma också.

Stolt ägarinna av solrosen!

Marcus är klar med bygget och se så fint det blev!

Vårt underbara hem!!


Kram Lovisa

4 kommentarer:

  1. såååååååååååååå söt och stolt tjej =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin och söt tjej vid en stor solros.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin solros! Någon som har morgonpinkat på den kanske? ;0) Kallas för doping =0)
    Kram på er alla!
    Linda

    SvaraRadera
  4. Vilken solros ni har, hoppas bara den hinner slå ut!! Vi har också solrosor, utanför altanen, 13 st, dock inte så höga men de blommar i alla fall och jag har insett att solrosor är otroligt vackra!
    Kram
    Maria D

    SvaraRadera