torsdag 16 september 2010

Jag lovade ju...

Ikväll ringde jag till min svägerska Mia som bor uppe i Avesta för att prata lite. Läste på Facebook att dom låg hemma och var krassliga och så var det ett tag sedan vi pratades vid så det kändes bra att ringa och "tjöta" en stund. Seth var fortfarande vaken och var inte vidare pigg på att gå och sova medans mamma satt och pratade i telefon med moster. Efter en stund fick jag prata med honom och då påminde han mig om att jag faktiskt hade lovat honom att lägga in en videosnutt på min blogg från augusti då han var här och bodde hos oss ett par dagar. Jag fick snällt be om ursäkt och lovade att genast lägga upp videon :o)


Hugo lär Seth hur man glider nerför stången!

Kram Lovisa

3 kommentarer:

  1. Bra gjort att lära kusinen lite konster.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh, jag har inte hunnit vara ute på nätet förut idag så jag har inte sett detta, men imorgon ska jag naturligtvis visa detta för Seth =)
    KRAM

    SvaraRadera