fredag 26 mars 2010

Vi lever

Japp...det gör vi! Jag har helt enkelt inte orkat uppdatera bloggen på ett tag bara. Den här veckan har barnen lyckats hålla sig friska så jag har kunnat jobba hela veckan. Åh, vad kul det har varit! Det är så skönt att få en sammanhängade vecka med rutiner, kollegor och uppdrag.

Tyvärr har Marcus gått och blivit dålig istället. Han fick samma magbacill som Hugo hade härom sistens. Inte kul alls. Han har varit rätt spak. Men som tur är så klarar han sig bra själv och jag har inte behövt ta ut VAN (Vård Av Man).

Men nog om det.

Påsken börjar närma sig och Alva kom hem med årets första påskpynt idag. Jag blir alltid lika rörd och kommer nog aldrig sluta förundras och glädjas över barnens konstnärliga alster. Alvas färggranna ägg fick genast en given plats i köksfönstret.

Påskpynt!

Hugo fortsätter underhålla oss med sina "Manboy"-uppvisnigar.

Älsklingen!
Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Vad skönt att barnen är friska och hoppas M blir bra så ni får en skön påsk utan magåkommor...Jag blir också alldeles tårögd när jag ser alster som småttingarna gjort. Vad duktig hon är tösen.
    Ha en skön helg. Här ska klippas träd lite kvar hemma och sedan till Mobyt.
    Kramisar från blå huset

    SvaraRadera