måndag 23 november 2009

Skynda att fynda

Av någon konstig anledning har bloggsidan försatt sig i strejk. Inget vill bli så som jag hade tänkt. Bilden krånglade, överskriften vill inte bli stor och när jag klickar på "publicera inlägget" så kommer det säkert med största sannolikhet krångla det med. Jaja...jag ska inte blogga något megalångt inlägg ikväll. Ville bara visa att man kan göra fina och billiga fynd på loppisaffärer. Idag smet jag in på Myrorna efter ett uppdrag och fyndade en ljusstake för 25:- som barnen ska få ha i fönstret uppe på deras rum.

Här nedan kan ni se en annan ljusstake fast i plåt som jag köpte för 25:- En glasskål för 30:- och så en söt liten vit skål för en tia på mamma och pappas second handbutik i Katrineholm. Sedan köpte jag mossa och små fina pins på Panduro. Sedan kom Wäna Hems fina små betonghjärtan och ängelar väl till pass...och visst blev det fint?!


Wäna Hem, alltså min syster och hennes väninna kommer hit till Örebro på lördag för att sälja sina fina alster på vår Julmarknad på Adolfbergsgården. Kom dit mellan klockan 10-13 och ta en titt du med. Det finns fika att köpa och fler stånd att besöka. Adolfbergsgården ligger precis bakom ICA Parkhallen. VÄLKOMMEN!!

Kram Lovisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar