måndag 16 november 2009

Det är mycket nu

Hej, här kommer ett litet inlägg som bevis på att vi inte blivit attackerade av något svin. Vi mår bra för tillfället men det är helt enkelt en ganska hektisk tid just nu med mycket på jobbet och ständigt uppbokade vardagskvällar.

Jag tolkar en utbildning nere på stan som kräver tidiga(re) mornar vilket gör att jag också är tidigare i säng på kvällarna. Och så här kommer det att se ut fram till jul ungefär. Då kommer utbildningen vara avklarad och jag kan gå tillbaka till mina sena mornar igen.

Barnen trivs på dagis och dagarna rullar på som vanligt. Inte lika ofta att Hugo följer med kompisar hem eller tar med sig någon hit till oss. Vilket på ett sätt är skönt...och han accepterar det när han ser hur mörkt det är ute och förstår att det är kväll och att vi inte riktigt orkar och hinner med det på samma sätt som i somras.

Till helgen åker vi till Katrineholm för att träffa min familj. Lillebror Ludwig fyller år vilket vi ska fira och på lördagkvällen är det dessutom en konsert med Frank Ådahl i mamma och pappas kyrka som vi ska gå på. Det ska bli så kul för jag är verkligen ett STORT fan av honom :o)

Trots vårt fullspäckade schema hann jag få barnen badade härom dagen. Hoppas vi hinner få till ett till innan jul...

Kram Lovisa


2 kommentarer:

  1. Stressa inte ihjäl er!!!!! Njut av Katrinehomshelgen och konserten!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Skönt att se att ni lever =0)
    Krama på barnen så ses vi snart!!
    Kram Linda

    SvaraRadera