lördag 25 oktober 2014

Nackspärr

Tja!

Aldrig någonsin under mitt 34-åriga liv har jag upplevt sådan smärta. Jag föder hellre barn igen än att uppleva denna vidriga värk som jag haft i nacken sedan i torsdags...

Alltså jag menar det!! Hellre förlossningsvärkar än detta hemska och krampaktiga strypgrepp om nacken...FY!!

Fredagsmyset hade jag och tjejerna liggandes i sängen då jag inte har kunnat sitta ordentligt...ja egentligen har det inte varit så skönt att ligga ner heller :-(

Igår kväll blev det ohållbart och efter ett snack med 1177 så tyckte dom att jag skulle ta mig in till akuten snarast möjligt.

Barnen sov som tur var så vi ringde och frågade om Sofi kunde komma ner och finnas här utifall att nån av dom skulle vakna.

Det blev ett snabbt besök på akuten...för det var flera timmars väntetid (som vanligt) och dom rekommenderade mig att åka hem och vila och försöka få lite sömn och så bokade dom in mig på en tid hos jourmottagningen tidigt imorse istället.

Jourbesöket resulterade i...

En hel drös med mediciner! Det visade sig vara en redig nackspärr jag har...eller "nackskott" som Marcus så kärleksfullt kallar det ;-)

Införskaffade även en sån här snygg accessoar ;-) Kan vara bra att ha när vi sätter oss i bilen inatt och kör upp mot Lycksele...

Wish me luck!!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar