lördag 1 november 2014

Höstlovet

Hej hej!

Vilken härlig vecka vi har haft. Vi har myst med syster, svåger och kusinerna i flera, flera dagar.

Vi åkte hemifrån i söndagsmorse kl.02:30 och kom fram till Lycksele strax innan 11 på förmiddagen :-) Det var en smidig resa....tror jag....jag var trots allt ganska borta pga de starka medicinerna jag fick för nackspärren ;-)

Framme hos min älskade Linnéa!!!!!

Kusinerna har lekt...eller nja...snarare spelat...en hel del. Barn av idag.

Här höll Molly ofta till och lekte med Nellie och Signes alla fina leksaker.

Niclas och Linnéa är mitt uppe i en köksrenovering...och så här såg det ut när vi kom. (Kolla in deras utsikt över Umeälven!! Tänk att vakna upp till den varje morgon!!)


Niclas har fixat och fejat under veckan...och så här såg det ut nu när vi for...
Det kommer att bli såååååå fint!! 

Vi har mest bara slappat och haft det skönt. Men några små utflykter har det ändå blivit.

-Titta...SNÖ!!!!! Utbrast Molly när vi åkte till Gammplatsen för att fika :-)

Kusinerna har varsin hamster som det gullades med för jämnan. Här matar Molly lilla Kevin...

...och Malte.

"Gossebarnet Per Martin 1978"

Nu när det är Allhelgona så kändes det bra att vi var uppe i Lycksele och kunde titta till "Lillebrors" grav. Jag tycker bättre om att minnas de som gått före...än att klä ut sig till oigenkännlighet och skrämma och hota folk för att få lite godis.

Marcus och Hugo har hållit sig i trim...


...och kört träningsläger ;-)

Och sista kvällen med gänget avslutades med tacos och fredagsmys!!

Klockan ringde 02:10 inatt igen och 02:34 satt vi i bilen på väg hem. Barnen somnade och sov till ca 07:30...då stannade vi på McDonalds i Söderhamn och åt frukost. 

Nu är vi snart hemma...jag kan se svampen ;-) Så nu handlar det nog bara om en kvart till i bilen.

Vi hörs!!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar