onsdag 12 november 2014

Loka och Farsdag

Hej hej!

Alltså...vad händer med tiden? 

Jag tror bestämt att någon berövar mig på den...

Det känns som att jag aldrig har tillräckligt av den....

Man bär liksom ständigt på en känsla av att inte hinna med allt som man ska.

Jätte frustrerande måste jag säga!!

Den här helgen som var hade vi dock en trevlig grej inbokad. Ett dygn på Loka Brunn. Jättehärligt!!! Vi åkte dit med våra vänner Micke och Ann-Sofie. Supermysigt!!

Det är bara lite synd kan jag tycka, att man en sån här gång går omkring och känner sig lite småstressad och att vistelsen liksom blir en aktivitet i det stressade schemat som man "måste" ta sig igenom för att komma till nästa "To-Do-sak" på listan.

Men jag försökte verkligen vara i nuet och njuta av sällskapet, maten och lugnet. Och lyckades ändå riktigt bra....det här kommer bli ett litet guldkorn att se tillbaka till när vintern känns mörk och kall.

Vårt fina rum!

När vi kom beslagtog vi genast favoritplatsen vid brasan....och släppte den först två timmar senare ;-)

Vi satt och njöt av lugnet och värmen från brasan. Snyggaste vännerna!!!

Efter en stund på spat så gjorde vi oss redo för trerätters middag i restaurangen...

Puss!!

När vi kom hem på söndagen så möttes vi av fullt hus. Ebba och Ludwig hade suttit barnvakt åt oss och så hade även Linda, Jonas och Noa dykt upp. Även mormor och morfar trillade in efter ett tag och så firade vi farsdag och Alva som fyllde i oktober :-)

Alva fick paket...

...en massa fina och roliga saker.

Är man tre år är det svårt att förstå varför andra får paket och inte jag...

"Jag vill åsså fylla åj och få paket..."

Självklart fick pappan i familjen ett litet paket. En reflexmössa....att ha när han springer, cyklar och åker skidor. Vi är rädda om vår älskade pappa ;-)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar