tisdag 25 november 2014

Dagarna

Hej!

Jaha, dagarna liksom bara byter av varann. Ena dan är det måndag och i nästa ögonblick så har det hunnit bli fredag.

Och vardagen är himla intensiv kan jag tycka...

När man bara skulle vilja lägga sig ner och inte lyfta ett finger, då har man bland annat det här hängandes över sig...

Ett stökigt middagsbord.

Man tittar bort i två sekunder och under den tiden har Molly hunnit breda en macka ( plus ett bord) på egen hand.

Diskbänken är belamrad...

Hallen likaså...Suck!

Och snart är det dessutom första advent. Hej och hå...hur ska det gå??

Ifjol befann jag mig i London ungefär just nu. Ida och jag flydde all stress och press och drog på en weekend ihop. Åååååå vad jag skulle vilja göra samma sak i år igen.

Men samtidigt så ska det bli supermysigt att få pynta och dona inför advent och jul. I år blir det nämligen första året som vi firar hemma hos oss själva. Ska bli jättemysigt!!

Emma fortsätter att sprida glädje här hemma.

Barnen gosar snart ihjäl henne ;-)

Efter-maten-mys-i-sängen-stund.

Vi har varit ute på en längre kvällspromenad...och Emma har nu grävt och "bäddat" i vår säng den senaste kvarten och har äntligen lagt sig till rätta.

Bästa stunden på kvällen tycker jag <3

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar