söndag 5 oktober 2014

Kurs i Umeå

Hej hej!

Framme i Umeå och Strömbäcks folkhögskola.

Kommer att spendera hela veckan här på en kurs i handledning. Ska bli jättekul och spännande...men det var med tårar i ögonen som jag vinkade av familjen vid tåget tidigare idag.

Började dagen med att gå till kyrkan för att se och lyssna till barnkören som Alva är med i. Mysigt!!

Stannade till på Rosalies efteråt för att äta lite lunch. Alva och Cornelia såg så söta och världsvana ut vid sitt bord ;-)

Hugo och Alfred ville också sitta vid ett eget bord där dom kunde snacka i lugn och ro ;-)

Här är mitt "hem" den här veckan. Ganska trist...

Vilken tur att jag tog med mig värmeljus och en liten ljuslykta ;-) Genast blev det lite mysigare!! 

Imorgon får jag ta lite fler bilder att visa dig härifrån Strömbäck! Det är så vackert här!!

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Spännande med kurs! Mysigt att hänga i Umeå några dagar!! Hälsa om du stöter på någon "kändis" Kram !!

    SvaraRadera