måndag 21 juli 2014

Sen sist...

Hallå där!

Jaha...vad har hänt sedan sist?

Jo Marcus och barnen kom ju hem som sagt och lyckan var total! 

Det var så skönt att ha familjen samlad igen OCH att få gå på två veckors semester igen!! Underbart :-)

På lördagen så kom Ludwig hit med sina underbara katter, Mose och Amos.

Dom fick öva lite på att vara här då vi kommer sitta lite kattvakt framöver. Supergosiga!!

Söndagen blev en skön softardag! Till middag tex så blev det hämtmat på en filt i skuggan i trädgården...

Semesterfirare!!!!!!

Jag började grundmåla en träsoffa som min pappa köpte åt mig ifjol. När den hade torkat skruvade Marcus ihop den...

Medans jag drog runt Molly i en pulka (!) på gräsmattan ;-) Molly som vi för övrigt pottränar just nu. Det går superbra och hon klarar sig oftare och oftare med att bara ha trosor på sig :-) 

Gav mig ut på en löprunda igår i värmen. Jisses säger jag bara... Spring ALDRIG i shorts om du har lår som nuddar varann ;-) Fick hemska och svidande skavsår på insida lår och kunde inte springa sista biten hem utan fick GÅ! Fick dessutom gå extra bredbent för att inte låren skulle nudda varann mer än nödvändigt, så jag såg nog ut som att jag hade skitit på mig ;-) HAHAHA!! 

Vackert var det iallafall...

...på min spring -och gå runda ;-)

Idag har vi haft ännu en lugn och skön dag på hemmaplan. Jag hann måla ett lager till på soffan och känner mig såååå nöjd. Imorgon blir det ett lager till...sen ska jag försöka hitta ett bra ställe att ställa den på ;-)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar