tisdag 15 juli 2014

Dag 2

Hallå där!

Dag 2 som jag är ensam hemma och jag måste erkänna... Nu är det inte så kul längre. Nu får familjen gärna komma hem igen!

Jag försökte skypa med barnen förut...men hade dom tid med det?? Nähääää då! ;-) Här låg jag i sängen och vinkade och hade tusen frågor på hög...men fick bara snabba blickar från barnen och sedan var dom ur bild.

Vad har jag haft för mig idag då??

Jo, jag har jobbat.

Jag har tränat.
Hade tänkt mig en mil...men benen segnade ihop efter 8,6km så då var det bara att ta sig hem.

Blev bjuden hem till Micke och Anne-Sofie på kaffe och att få plocka lite sånt här...

Hallon!!! Mmmmmm vad gott! Fick ihop 2 liter :-)

Har njutit av att få se bilder på barnen på Instagram idag...

Farmor och farfar köpte en kanot idag som barnen fick vara med och inviga...

Vilken lycka!!!

Men det bästa av allt var att få se den här efterlängtade gluggen. ÄNTLIGEN!!!

Just nu ligger jag i sängen och tittar på VM-krönikan på 4:an...trots att Marcus inte är hemma. Haha...konstigt!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar