fredag 18 juli 2014

Återförenade

Hej!

Snart...Snart...SNART så kommer dom hem!!! 
Sååååå efterlängtade!!!!!

I fem dagar har vi varit ifrån varandra. Det är nog rekord faktiskt...och det känns! Men nu är dom som sagt på väg hem och jag räknar ner minutrarna...

Om 1 1/2 timme så slutar jag jobba och då får jag åka hem och krama om Marcus och barnen samt fira att vi har två veckors semester ihop igen. Det ska bli såååååå skönt!!!

Och nu när jag har varit själv hemma så har jag haft lite extra fritid...så igår när saknaden blev som störst så satte jag mig och pysslade ihop en liten välkomsthälsning till familjen...

Tur det finns resurser ;-) Mönstersax, papper, lim och tuschpennor rotade jag fram i Alvas rum.


Välkomna hem!!!

Och små "välkommen hem-presenter" till barnen på ett snöre ;-)

Ååååååå vad mysigt det ska bli att få vara tillsammans igen. Det är till och med nästan så att jag har saknat barnens tjafs och gnäll....men bara NÄSTAN ;-)

Kram på er!

Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar