fredag 11 oktober 2013

På't igen bara

Hej hej på er!!

Och så är det fredag igen. Så skönt!!

Jag vet inte om jag börjar bli sjuk eller om det är tröttheten som spelar mig ett spratt. Är seg i kroppen OCH knoppen, stundtals snuvig och så svider det i ögonen.

Vi får väl se vad det blir av "det"??!!

Annars då?

Jorå...jag har fått tillbaka Auktorisationsprovet och det gick tyvärr inte så bra. 80% var godkänt...och jag hade 73%. S•K•I•T också!!

Men men, så är det. Jag visste att det skulle bli tufft och vara svårt...men nu är det bara att ge sig på't igen. Nästa skrivning är i februari och jag har redan anmält mig. Jag SKA klara det!!

I kväll åker vi till Kisa för att hälsa på farmor och farfar igen. Ska bli mysigt :-)

Tänkte slänga in några mobilbilder såhär på eftermiddagen. Så håll till godo och hoppas du får en fin helg!

Vi hörs!

Såg denna roliga bild på Facebook ;-) Precis såhär är det...hahaha ;-D

Igår hängde jag, Molly och Hugo med Alva på Bollkul. Vi passade på att ha lite fruktstund på bänken medan vi kollade på :-)

Alva och Cornelia fyllde på med lite vatten. De kämpade sig sjöblöta av svett :-)

Kram Lovisa



2 kommentarer:

  1. SKIT också då !! Så nära :/
    Bättre lycka nästa gång!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Surt! Det är verkligen ett lotteri, det där provet :(

    Härligt att du är på igen! Klart du kommer klara det!!!

    STOR KRAM till dej <3

    SvaraRadera