lördag 26 oktober 2013

Några bilder

Hej hej på er!

Allt bra?

Lördagkväll och vi har myst med lillebror Ludwig hela dagen. Han kom hit imorse och satt barnvakt några timmar när Marcus och jag var borta på annat.

Det hade gått hur bra dom helst :-) Good to know!! Nu sitter han inte säkert längre morbror Ludde ;-P 

Alva...go'fisen har sprungit runt i nattlinnet HEEEELA dagen idag! 

"Det är lördag...då FÅR man ha nattlinne på sig hela dan" sa hon när jag påpekade det för henne.

När det sedan var dags för sängen så konstaterade hon nöjt... "Vilken tur att jag haft nattlinnet på mig hela dan...för då behöver jag inte byta om till det nu när jag ska sova!" ;-)

Vi andra åt chips och godis tidigare ikväll... Alva knaprade på sin gurka från "godiskaktusen" :-)

Helgen började med en tur till Svampen för mig och barnen. Mysigt värre!!

Nalle Puh sa..." Ingen kan vara nere med en ballong." Jag skulle snarare säga att ingen kan vara nere när man har en Molly! Älsklingen...hon är en sådan glädjespridare (när hon inte går en på nerverna med sitt gnäll och "Nääää sluta....Monge kan fälv!!")

Hoppas du får en fortsatt fin helg :-)

Kram Lovisa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar