fredag 4 oktober 2013

All by my self

Hej på er!

Fredagsmys och jag sitter hemma helt själv. Konstig känsla!!

Marcus och barnen åkte till Kisa i eftermiddags. Själv ska jag vara hemma och jobba. Har en jobbig men rolig arbetsdag att se fram emot imorgon.

Kvällen däremot ska bli kanonskoj!! Min fina vän Ida jag fixat en möhippereunion imorgon kväll. Alla tjejer som var med på hennes möhippa förra våren är bjudna på kalajs hemma hos henne. Längtar så jag håller på att gå av!!!! :-) Såååå kul och det kommer vara såååå efterlängtat efter att mitt Conventumuppdrag är avklarat.

Vem orkar laga mat till 1 person? Tråkigt!! Så det fick bli pizza ikväll :-)

Bra film på Netflix...

Massor med tända ljus...

...och så det godaste av allt. Ostkrokar!!!

Hoppas du får en skön helg!!

Kram Lovisa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar