onsdag 30 oktober 2013

On the road

Hej på er!

Vad har ni för er?

Själv sitter jag i en knökfull bil på väg upp till Lycksele :-)

Yeay...back to my hometown! 

Jag är faktiskt född och uppvuxen i Lycksele :-) Vi flyttade därifrån när jag var fyra år. Så mina allra första minnen har jag därifrån.

Nu bor min ena storasyster, Linnéa, och hennes familj kvar däruppe och vi är som sagt på väg upp och ska hälsa på över höstlovet. Det ska bli såååå mysigt!!
Vi klev upp 02:30 och packade ut det sista i bilen innan vi väckte barnen. 03:08 var vi sedan på väg :-)

Barnen somnade om i bilen (precis som planerat) och sov till strax innan sju. Jag har köpt lite pyssel och annat skoj att plocka fram när resan blir ooooliiiiidligt seg och tråkig. Här är det ett litet knep och knåp-block som heter "Är vi framme snart?" ;-) Inhandlad på Willys för 39:-

Molly vaknade med ett leende på läpparna och bus i blicken ;-) Det blir nog en bra resa det här!

Kram Lovisa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar