torsdag 29 april 2010

Huvudvärk!

Idag skulle jag ha varit försjkuten på jobbet vilket innebär att jag skulle börja senare och jobba till 20:30 ikväll. Men när jag hade lämnat Alva på dagis och skulle göra detsamma med Hugo så förvandlades han till "knähund" och började klaga på huvudvärk. Så det var bara att vända om och åka hem igen. Vi har haft en fantastisk dag tillsammans. Hugo har velat mysa mesta delen av dan men jag har också hunnit städa endel så jag känner mig faktiskt ganska nyttig. Tyvärr fick jag ett tråkigt besked imorse ang en nära vän som gjorde att jag kände mig ganska låg och ledsen resten av dagen.

Trots det behöll jag mitt kvällsuppdrag och har just kommit hem från det. Känner mig både psykiskt och fysiskt utmattad och snart så är det dags för sängen. Men först...lite tv-tittande för att varva ner och sedan hänga tvätten.

Hugo har pärlat idag och hängde sedan sina fina alster i ett utav träden i trädgården. Det blev jätte fint!

Ett armband!

Upphovsmannen :o)

Fick en vacker bukett av Hugo.

Underbar blomma!
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar