måndag 26 april 2010

Bollek

Idag har det varit en hektisk måndag. Upp tidigt och iväg med barnen till dagis och sedan fortsätta vidare till jobbet där uppdragen har avlöst varandra på löpande band. Idag stängde dessutom dagis klockan fyra och mitt sista uppdrag för dagen slutade just klockan fyra.

Marcus går på kurs några måndageftermiddagar framöver och kunde inte hämta barnen på dagis idag så jag fick flörta lite med min kollega och be att få smita iväg en kvart tidigare för att hinna hem och plocka upp barnen innan dom blev inlåsta på sina respektive avdelningar :o) Sedan var det dags för Hugos bollek klockan fem. Alva tycker det är kul att få följa med för då får hon möjligheten att leka med Ingrid (Hugos bästis Lukas lillasyster) under tiden grabbarna latjar med fotbollarna.

Ingrid och Alva sprang på kottjakt.
Tadaaaa!

Hugo i Mosjö SK-tröjan.

"Jaaaa, jag kom med i det röda laget!"

Hugo och Lukas väntar på att få lägga straffsparkar.



Kram Lovsia

4 kommentarer:

  1. Vilken fotbollskille! Inte helt olik sin far... :-)
    Vad stora barnen blir!
    kram från Åsa

    SvaraRadera
  2. Oh, vad härligt!!!! Hugo har blivit så stor... Jag får tårar i ögonen när jag ser bilderna på barnen (ja, jag vet att jag är hormonstinn, men ändå...) =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka barn sååå söta. Vilken bollkille han är, håller med de andra här. Alva i tofsar såååååå söt.
    Ha en bra och skön dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga ungar!! Blir så full i skratt vaje gång när jag ser Hugo, han är ju FANTASTISKT lik sin far, säger högt för mig själv -"men det är ju helt otroligt"!!;) En stor kram till er alla från Annica (o säkert anders oxå;))

    SvaraRadera