lördag 17 april 2010

Lite nytt och gott

Igår kväll blev det skönt häng med familjen Cedermak som ett bra avslut på veckan. Vi köpte hem pizza och barnen fick tid till att leka och vi vuxna fick sitta ner och prata en stund. Mycket trevligt! Anna har starta ett eget företag som heter Moodify och har just lanserat sin egen hemsida på internet. Klicka på namnet så kommer ni dit. Det var Anna som hjälpte oss med ritningarna till köket, toan och skafferiet samt vårt senaste projekt, altanen. På hemsidan finns lite före och efter bilder från bla vårt hus men också deras eget och många andras.

Idag har vi haft en hel del för oss. Bla var jag och barnen iväg till skoaffären för att införskaffa nya vår och sommarskor. Jag blev så glad när dom jublade åt mitt förslag...för det kanske betyder att dom har ärvt en liten del av mitt intresse för att gå i affärer och handla. Man kan ju alltid hoppas! Skor blev det iallafall, två till Hugo och ett par till Alva. Mamman själv ska passa på att gå i affärer till veckan. Även om barnen var super duktiga ville jag inte testa deras tålamod i onödan.

Smarrig 30-årspresent från fam Cedermark...en blåbärsbuske!

Barnens skor

Lyktor som jag köpte härom dagen. Längtar till sköna sommarkvällar då dom ska få hänga och lysa i syrénbusken bredvid altanen.
Kram Lovisa

2 kommentarer: