tisdag 20 april 2010

Go´natt!

Med den här bilden vill Alva önska er alla en god natt. Här står hon iklädd i sin egenhändigt kombinerade pyjamas. Hon hade ett alldels utmärkt fungerande nattlinne på sig...men nähä då, hon skulle absolut byta till något helt annat.

Omatchande strumpor, randigt på längden och bredden, rött, lila och rosa! Det kan ju bara innebära en sak...en HIT!
Glassbilen gjorde ett stopp i Mosås lite tidigare ikväll. Självklart passade vi på att bunkra upp inför sköna och varma dagar ute på altanen. Fick även (ytterligare) ett kort att ha i plånboken...handlar vi bara tillräckligt mycket i sommar så får vi kanske en rabattcheck :o)
Kram Lovisa

5 kommentarer:

  1. Kan inte låta bli att le en smula när jag ser att det var fler som trillade dit på glassbilens klubbkort. Jag fick dock med mig ytterligare en förpackning glass. (Borde väl nästan garantera en rabattcheck ;) )

    SvaraRadera
  2. Världens sötaste Alva.Godnattpussar och kramar från mormor morfar

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående inlägg.
    Visst är de söta, vet precis vad de vill ha och vad som passar tillsammans!!
    Ha en bra dag
    Kram mum

    SvaraRadera
  4. Underbart! Vilken kombination hon har fått till Alva! :-) Ursöt!!!!

    SvaraRadera
  5. Underbara Lala. Hon kommer bli en modesättare hon =)
    Jag vill att glassbilen ska komma till oss också... jag tror den kommer nästa tisdag =) Då blir det till att köpa glass.
    Kram

    SvaraRadera