onsdag 11 mars 2009

Sushi


Min nya favoritmat har tro´t eller ej blivit sushi. Det är ju en väldigt speciell maträtt som jag tror många älskar eller hatar. Det finns liksom inget mittemellan. Jag har iallafall precis lärt mig att älska den. Ibland händer det att jag inte har någon matlåda med mig till jobbet och då finns det ett riktigt bra ställe inne i stan där man kan köpa med sig en liten låda för en billig penning. Idag var en sådan dag....mmmm vad gott det var för lilla magen!


Kram Lovisa



2 kommentarer:

  1. Ja visst är det fantastiskt gott! Vi kalasade på det här i lördags efter barnkörövningen (orken var slut och räckte inte till att laga mat) Till och med Ebba smakade och tyckte att det var helt OK. Vad skönt ni verkar ha haft det i helgen! Mysigt och lyxigt, det var ni värda! Jag och barnen var ju till K-holm och träffade Linnea och barnen, det var superkul, det är ju så sällan! Ha det så bra och pussa på resten av familjen!, ja barnen i alla fall ;0)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag håller med, men jag har förstås inte prövat, men rå fisk, hmm ja, ska väl prova någon gång, ha de kram Ina

    SvaraRadera