torsdag 26 mars 2009

Febrig Drama Queen

Alva är fortfarande febrig, mestadels på nätterna, och är därför hemma och kurerar sig. För säkerhets skull är vi hemma veckan ut för att vara säkra på att hon blir riktigt bra. Hugo har varit på dagis dom här dagarna men bara mellan klockan 9-14. Eftersom att han är frisk som en nötkärna tyckte vi att han kunde få vara på dagis några timmar iallafalla för att hinna leka av sig så behöver han inte använda sig av Alva som slagpåse hela dagarna. Det blir lite trist stämning när hon är sjuk och han vill leka lekar som hon inte riktigt orkar med.

Alva har kommit på att det är hemskt roligt att vattna blommorna här hemma, och tur är väl det eftersom att hennes mamma missköter den uppgiften med bravur... Men är man febrig och hängig så är ingenting, som vanligtvis brukar vara hemskt roligt, vidare värst skoj när orken inte finns. Ett litet filmklipp visar hur jag menar;

Drama Queen som sagt ;o)

Kram Lovisa

4 kommentarer:

  1. hahahaha, stackars liten, men jag kan inte sluta skratta!!! Hon är ju för söööööt!!! Man förstår hur hon känner sig...
    Liten pluttta
    KRAMISAR MIA

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga en sak till... Den blicken när hon tappar kannan. HAHA
    Underbara barn!! Kram igen Mia

    SvaraRadera
  3. Haha igen. Nu visade jag den för Stefan och han skrattade lika mycket som jag... sötnos
    kram och god natt MIA

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Ojojoj, vilken tjeja... =0) Liknar sin kusin faktiskt måste jag säga! Känner igen stilen totalt!

    Åsa

    SvaraRadera