torsdag 13 februari 2014

Med en enkel tulipan

Hej hej!

Tusen tack för alla gratulationer på min födelsedag idag :-) Har blivit så glad över alla sms, blombud och meddelanden som trillat in under dagen. 

Blev härligt väckt av familjen imorse med sång, paket och frukost på sängen. Härlig start på dagen :-)

Fick dock ett meddelande från skolan på förmiddagen att Hugo haft två nya anfall och ville bli hämtad. Så han har hängt här hemma idag...och mest tagit det lugnt.

Det kom ett blombud på eftermiddagen :-) Tusen, tusen tack Roger och Birgit för den här underbara buketten (förlåt mig...glömde ju tacka gör den när vi pratades vid ikväll). 

Tack även till mamma, pappa och Ludwig för den hör godingen...som Ludwig i egen hög person levererade till vår dörr ;-)

Och Tack till Higårds för den här rosa skönheten :-) Jag tror det har framgått hur förtjust jag är i tulpaner...hihi!!

Ludde och Molly <3


Avslutade en toppendag (förutom två träliga anfall...) med sushi tillsammans med min älskling!

Imorgon är det hans tur att bli firad :-)


Kram Lovisa

1 kommentar: