lördag 1 februari 2014

"Mobbo Ludde"

Hej hej!
 
Igår fick vi fint besök jag och barnen. Marcus och ett gäng killkompisar åkte till Sälen och Stöten över helgen...så jag och barnen blev själva här hemma. Då passade vi på att bjuda in "mobbo Ludde". Han kom hit efter jobbet igår och käkade tacos med oss. Barnen var i sjunde himlen ;o) Och mamman var inte ens värd luft. Hehe!
 
Barnen fick sova inne hos mig. Dels för att jag skulle slippa springa fram och tillbaks helt själv under natten...men mest för att jag tycker det är riktigt träligt att sova själv. Det känns bättre att ha någon hos mig ;o)
 
Alva höll sig tätt, tätt intill Ludwig hela kvällen ;o)
 
 
Ludwig lärde Alva en klappramsa som hon har gått runt och övat på :o)
 
 
Imorse fick jag för mig att baka minisemlor.
 


Söta små rackare ;o)
 
Barnen gillade dom.
 
Efter en liten stund i backen med barnen så gick vi hem och Hugo och Alva byggde snölyktor av kramsnön. Så fint!
 
 
Framåt sena eftermiddagen så skjutsade vi hem Ludwig in till stan. Molly somnade oturligt nog i bilen...


...men vaknade till när det vankades mat och lite fiskmatning.
 
Det var lite svårt att komma åt att mata...så det är tur att morbror Ludwig är stor och stark :o)

Hungriga små fiskar.


Bättre är Tv....nästan ;o)
 

Nu blir det Melodifestivalen och mys med barnen :o)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar