lördag 17 augusti 2013

Mobilbilder igen

Hej hej!

Vilken tur att det blev dags för helg igen. Jag höll på att dööööö av att jobba första veckan!! Jag blev så himlans trött så du aaaanar inte! Jag har slumrat till flera gånger under veckan och igår kväll somnade jag till och med ifrån fredagsmyset och filmen vi skulle se med kidsen. ZzZzZznark!!! 

Beklagar att det varit lite glest med inlägg. Men jag har verkligen inte orkat engagera mig den här veckan. Här kommer dock lite mobilbilder från dagarna som gått...

Körde lite web-tolkning i onsdags kväll...

Tolkade reklamen (not my favorite, det är lite klurigt). Men lotten föll på mig...så det var bara att kavla upp armarna.

Hade Romells här på kvällsmat i torsdags. Dom tog med sig efterrätten...en chokladboll på 1kg :-)
(Den lilla chokladbollen är en Delicatoboll)

Alva har varit framme!! Hon är en plockmaja utan dess like. Tydligen tyckte hon att ljuslyktan behövde pimpas med grön skorstensrök ;-)

Vi hittade en fripassagerare på bilen.

Spännande tyckte Molly :-)

En tur till Hjälmargården med Ludwig har det också blivit :-)

Det blev lite minigolf, glasscafé och bad.

Molly gillade när Alva och Hugo plaskade runt och skvätte vatten.

Jag gillar att hon badar med stil! Det är inte alla som klär i blöja och halsband på beachen!! ;-)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar