söndag 13 december 2009

Morgonmys

Inatt har jag sovit nere på soffan i TV-rummet för att få sova ostört hela natten. Klockan sju blev jag väckt av att Alva och Marcus kom intassandes i rummet. Alva kröp in under täcket och hann ligga där ca två minuter innan storebror också gjorde entré. Jag tyckte att jag hade sovit så pass bra inatt och kände mig relativt pigg så jag skickade upp Marcus att få fortsätta sova en stund medan jag och barnen låg kvar och tittade på SVTs Luciasändning på Tvn. Såna mysiga stunder ger energi för resten av dagen!

Barnen tyckte att Lucian var väldigt fin med sina brinnande ljus på huvudet. Snart är det dags för dom att ikläda sig rollen som pepparkaksgubbe respektive gumma för att själva lussa på julfesten i kyrkan. Tyvärr missar jag det...jag blir kvar hemma för att vila och krya på mig.

Kram Lovisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar