fredag 17 januari 2014

Go'kväll

Hej hej!

Sitter i nattsärken och ska snart krypa ner under täcket bredvid Marcus.

Han och barnen sover redan...

Själv har jag suttit vid datorn med mamma och pappa och rekat Londonresa. Mamma och pappa ska åka dit i Maj och jag hjälpte dom att kolla lite sevärdheter, flyg och hotell. 

Kunde inte låta bli att drömma mig tillbaka. Vilken upplevelse det var att få vara där! Längtar tillbaka ;-)

Men nu är jag inte i London...istället befinner vi oss i Surahammar och hälsar på mina föräldrar.

Vi har ätit tacos (som sig bör) och haft fredagsmys...precis som det ska vara på en fredagkväll :-)

Men imorgon lämnar vi barnen här och åker på en egen liten tripp jag och Marcus. Jag fick i julklapp att vi ska spendera ett dygn på Sätra Brunn tillsammans :-) Himla mysigt!!! 

Så nu gäller det att jag går och lägger mig och ser till att få min skönhetssömn ;-) 

Soffhäng efter maten.


Molly gjorde "The happydance" när mormor serverade chips och godis :-)

Hugo och Alva spelar Minecraft ihop och skapar en egen värld :-)

Det är mysigt att se dom sams ;-)

Kram Lovisa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar