söndag 25 maj 2014

Sicken helg...

Hej hallå!

Ledig fredag... Vilken bra start på helgen!!

Lördag morgon började sedan på bästa tänkbara sätt...
Första frukosten för i år på uteplatsen :-)

Lördagen gick sedan åt till att bl.a. fixa och feja i trädgården. Marcus körde iväg en massa skräp, handlade blommor och skurade trallen...
Nästan helt i onödan visade det sig :-( Plötsligt byttes nämligen sol och värme mot regn och hagel! Det blåste så häftigt så hela trallen täcktes av jord och löv. Har hört om grannar vars altantak såg ut som Schweizerost efter den häftiga hagelskuren.

Ovädret drog iväg ganska fort och när vi traskade över till grannarna senare på efm för en bit mat så var det varmt och skönt ute igen. Alva poserar i "Michael Jackson"- hatt ;-)

I morse blev jag väckt med skönsång, paket och fika på sängen. Hipp hipp hurra för mig på MORSDAG!! Tänk att de här tre fina är en bit av mig <3 Så oändligt älskade!!!

Idag har vi spenderat dagen i Västerås. Ebba konfirmerades i och Morfar har fyllt 66 år...så det har vi firat. Solen gassade och barnen slängde sig gladeligen ner K det 22-gradiga vattnet (ALLA förutom Molly...hehe).
M
Hon trivdes bäst på torra land ;-)

Alva färskade upp simkunskaperna :-)

"Heja Alva"!

Jag höll mina hökögon öppna under tiden som jag njöt av solen.

Ebba och Linda hade bakat och stått i.

Morfar fick en ny klocka...

...vilket även Ebba fick, samt en väska, kamerastativ, blixt osv :-)

Även Molly blev firad med godis och paket :-)

Ebba och jag körde lite "selfies"... Ebba är proffs som ni ser. Själv har jag väldigt svårt att få till den där plutmunnen...

Hmmmm...

"Hur gör du?????"

...äsch jag ger upp!!

Love you Ebba <3

Linda och Jonas bor i närheten av Västerås flygplats. Just idag var det flyguppvisning och vi hade första parkett...

Men alla var inte jätte förtjusta över underhållningen ;-)

Kram på er och hoppas ni får en fin vecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar