lördag 10 maj 2014

Loppis

 Hej!
 
Nu sitter vi bänkade framför Eurovision song Contest och jag har fortfarande gåshud över hela kroppen efter Sanna Nielsens framträdande! Vilken pipa!! Och vad roligt att hennes nummer stack ut.... Nu håller vi alla tummar och tår :o)
 
I morse vaknade vi upp till en trist och grå lördag...men det regnade i alla fall inte så jag förberedde mig för några timmar ute vid loppisbordet.
 
Det blev riktigt lyckat. Det kom mycket folk och jag blev av med en hel del grejer. Och så fick jag trevligt besök av Sofi som kom och satt med mig en stund och även Mia som kom ut med barnen. Jättemysigt!!
 
Här kommer några även några kamerabilder från igår när vi firade Molly.
Såhär glad blir man när man fyller TRE år :o)
 
Hahaha...pigga familjen :o)

"Slängde" ihop en jordgubbstårta efter önskemål från födelsedagsbarnet ;o)

Mina fina tjejer!
 
Lyckades sälja en hel del faktiskt. Känns väldigt skönt...nu är källaren något luftigare :o)



Marcus tog hand om mig därute i kylan och kom med både fika och lunch.
 
Mia och Tess kom ut och höll mig sällskap :o) MysTess!!
När allt var över och jag kom in i värmen igen så var vi såååå trötta! Varken jag eller Marcus orkade laga kvällsmat...men när vi låg och tittade på hockey på tv:n så dök en IKEA-reklam upp och Hugo kom på den briljanta idén att vi kunde äta kvällsmat där. Tjipp tjillevipp så satt hela familjen i bilen på väg till IKEA och köttbulletallriken ;o) Så bekvämt!

Mina underbara ungar! Kan fortfarande fascineras över att vi har TRE stycken ;o)

Tjejerna hittade roliga tv-spel i väntan på brorsan och pappa som var iväg på annat håll.
 
Molly spexar ;o)

Nu fortsätter vi att heja på Sanna i ESC. Hugo som ABSOLUT skulle sitta uppe och titta på hela tävlingen har precis somnat i mitt knä ;o) Vi får se om jag orkar sitta uppe hela tävlingen ut...

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar