onsdag 4 september 2013

Nytillskott i familjen

Tja!

Idag mina vänner har vi blivit med ny bil. Vår gamla rishög har rullat sin sista mil (iallafall i vår familj...) Marcus lade ut den på Blocket i morse och vid lunch kom det en kille och köpte den för en symbolisk summa. Egentligen hade vi planer på att skicka den på skroten, men istället fick den en andra chans.

Bye bye blå bilen...

Hellooooo röda bilen :-)

Jag är egentligen ingen höjdare på bilmärken och sånt. Så här går bilarna under benämning beroende på vilken färg dom bär :-D

Alltså...visst vet jag att vi har en Mazda 5 och att den nya bilen, som heter Peugeot 308, har ersatt vår gamla Opel. Men mer än så kan jag inte...tyvärr. 

Jag är bara glad att bilarna rullar :-)


Molly försöker efterlikna ett lejon...precis som bilen ;-) Grrrrrr!!

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Lycka till med er nya röda bil��
    Från blå huset

    SvaraRadera