måndag 9 september 2013

Aj aj aaaaaj!

Hallå där!

Aj aj aaaaj säger jag bara...men ändå ååååh så skönt!!

Sitter i soffan med jordens träningsvärk. Hilfe alltså!!!

Igår drog gympan igång igen efter sommaruppehållet. Å hej och hå vad det känns idag ;-) 

Att jag tog ett löppass ikväll gjorde inte trötta ben piggare direkt...men träningsvärk är ändå en skön värk på nått sätt. Man känner sig nyttig liksom :-)

Men det var inte det jag skulle prata om nu...

Näpp!

Jag tänkte berätta lite om hur min vecka kommer se ut.

Först lite...
...sjukvård. Ska lära mig lite om "läran om..." Osv.

Sen...
...lagar och sånt.

För att inte prata om...
...pantbrev och lagfarter och annat av den typen.

Sen så blir det också lite inom området...
Migration.

Och så även...
...sneglar jag lite på Sveriges domstolar och sånt. För det är ju kul!

Behöver jag säga att jag är helt slut i huvudet av allt pluggande OM ALLT och lite till?!?! 

Just nu lever jag för "Livet efter Auktorisationen". På tisdag mina vänner...då kan jag återgå till det normala "pluggfria" livet. 

På återseende (om jag hinner och orkar blogga mer den här mardrömsveckan...? Annars hörs vi efter den 16:e).

Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Puss på dig älskling!! Du är såååå duktig!
    En hjälteinsats att plugga med 3 små barn hemma. *jag bugar*
    Själv har jag min meritering som ska vara klar den 18, ungefär samma känsla där,efter det kan jag börja leva igen. Men mina barn är stora så det är inte samma sak. Vi får höras om ett datum då vi får fira Hugo....
    Puss på er alla!
    Linda

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är och lycka till.
    Du kanske ska ta på en rejäl hatt så allt stannar i huvudet tills du är klar, fniss..
    Kram På dej.

    SvaraRadera