tisdag 20 november 2012

Huvudvärk

Hej hej!

Sitter i soffan med sprängande huvudvärk. Inte ens att använda glasögonen hjälper. Att datorn verkar ha kraschat och alla bilder från de senaste två åren är förlorade gör inte att det känns bättre😢

Hur vore det att säkerhetskopiera undrar ni nu kanske?!

Jaaaaa! Jag orkar inte ens gräma mig över vårt klantiga beteende. Då spränger huvudet ännu värre!!

Men om det nu visar sig att vi förlorat ALLT på datorn så är det alla bilder på barnen och framför allt Mollys första 1/12 år som jag kommer gråta över mest.

Börjar nästan lipa bara av självaste tanken!

Annars då? Jodå...idag har jag inhandlat nya adventsljusstakar till vardagsrummet. Känns bra. Skulle vilja sätta upp dom nu på en gång...men det känns lite väl tidigt. Dom får vänta till nästa vecka. Då ska jag och Alva pynta...det har vi redan bestämt😊

Ja, eftersom att datorn inte funkar så kan jag inte blogga med riktiga bilder så nu kommer det mobilbilder lite huller om buller.

Kan du se vem som kikar fram bakom mitt ben på fotot här nedanför? Alva eller Molly?? Vi kan själva knappt se någon skillnad😄

Fotot står i skyltfönstret hos en Örebro fotograf. Coolt👍

Kram

1 kommentar:

  1. Men vad tråkigt!!! Men tänk så många kort vi har på Molly och andra runt omkring som har det oxå. Det är ju inte samma sak - förstås - men lite tröst kanske... Kraaaaam Mia

    SvaraRadera