fredag 23 november 2012

Wonderbar!
 
Hej på er!
 
Ni anar inte vilken lycka och tacksamhet jag känner just i detta nu!
 
Minns ni mitt senaste inlägg?  
 
Befarad datorkrasch! Not so good :o( Jag mådde faktiskt fysiskt illa vid tanke på att alla bilder sedan Mollys födelse skulle ha gått förlorade. Paniiiiiiik!!!
 
Men vet ni vad! Det har ordnat sig!!! Wihoooooo :o)
 
Tack vare David. Vår räddande ängel :o) Alla borde känna en David!! Jag fick ett meddelande senare på kvällen efter att jag hade skrivit mitt inlägg. "Samma sak har hänt mig...jag kanske kan hjälpa er".
 
Vågade man hoppas liksom?!?!?!
 
På onsdagkvällen åkte Marcus förbi med datorn hemma hos David, som bor här i byn. Efter lite mailkontakt via Facebook så fick vi tillslut det glädjande beskedet. "Jag har räddat era bilder och nu fungerar datorn igen".
 
Alltså, fattar ni lyckan??
 
Jag hade lust att ställa mig upp och dansa The "Gagnam style" if you know what I meen ;o)
 
Vad glad jag blir när människor ställer upp för andra människor på detta vis :o) Underbart!!! Vi är så tacksamma. Och nu har vi lärt oss en läxa! Se ALLTID till att säkerhetskopiera med jämna mellanrum!!!! ALLTID!!! *Pjuh* för detta är inget jag vill uppleva igen!!
 
Tack David!!!!
 
 
 

Igår var vi hemma hos Ludwig. Han fyllde 29 år och det ville vi självklart uppmärksamma :o) Han är en barnmagnet. Våra ungar ääääälskar honom :o) Som ni ser!
Här tittas det på "Gagnam style" ;o)
Ibland försöker vi samåka in till stan, jag och Marcus. Men oftast går det inte pga att vi jobbar så vitt skilda tider. Härom dan lyckades jag dock hamna på samma parkering som min käre make. Och kärlek uppstod...även mellan våra vrålåk ;o)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar