lördag 14 juni 2014

Livet är toppen

Hej!

(Det gick inte att publicera det här igår, så jag gör ett nytt försök nu på morgonen.)

Åååååå vad jag njuter nu...

Även om det är fullt ös på jobbet och i privatlivet just nu så försöker jag stanna upp och se allt det fina och positiva som vi omges av. Stort som smått... Sannerligen en prövning såhär i all hets och stress, men ååååå så viktigt!!

Status just nu är att jag är så trött så kroppen värker. Varenda liten del i mig skriker efter semester just nu!

Men jag kan inte slappna av riktigt än. Vi har några dagar kvar på jobbet nästa vecka innan vi får "klappa ihop" ;-)

Och vet ni...? Vi gör en favorit i repris!

På självaste Midsommarafton så sätter vi oss på planet och flyger ner till Spanien och Torrevieija. Precis som ifjol.

Det ska bli alldeles underbart härligt!!! 12 dagar med sol och bad tillsammans med familjen och fina familjen Romell!!

Men först, som sagt...några dagar till med jobb.

Och på tal om jobb. Så har jag det BÄSTA!!!

På personalfesten igår (som var den bästa på länge by the way) fick vi fint besök av självaste Magnus Carlsson som var hemlig gäst...

...och kändistokig som jag är så blev jag lite starstruck ;-) Ja ni ser ju...så här glada blev vi, jag och min Jenny!!! Hahaha!!!

Tolkar från hela Sverige kom och 8 av mina 11 fina gamla klasskompisar från Tolkutbildningen fanns på plats. Vilket kärt återseende!!! Nästa år firar vi 10-års jubileum och DET MÅSTE VI FIRA!!!!

Hämtade älskade Mollybus på dagis idag. Det finns inget bättre än när hon kommer skrikandes emot mig...slänger sig om halsen och överöser mig med pussar!!!

Hämtade Hugo och Alva på fritids och sedan åkte vi in till STRIKE för den traditionsenliga sommarlovsbowlingen med Higårds. 

Marcus gav Molly en hjälpande hand...

Gänget!

Olle och Hugo.

STRIKE a pose ;-) Haha!!



Efter halva tiden blev det discobowling. Här gör Alva The Moonwalk.

Avslutade med mat på Saigon.

Mums...

Fredagsmyset är i full gång... Men Molly har kastat in handduken för ett bra tag sedan. Hon somnade innan hon hann börja hugga in på vällingen ;-)

Snart ska jag göra henne sällskap.

Nu gäller det att få några timmars skönhetssömn...imorgon ska jag och Hugo upp i ottan för lite poolspel.

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar