mÄndag 25 maj 2015

What's New sen sist?

HejđŸ™‹đŸ»

Om inlĂ€gget ser konstigt ut sĂ„ Ă€r det för att jag tĂ€nkte testa att anvĂ€nda mig av emojisarna som finns i mobilen😄

De dĂ€r söta smĂ„ rackarna som Ă€r sĂ„ bra att anvĂ€nda sig av för att förstĂ€rka det man skriver om med smĂ„ gubbar som visar kĂ€nslorđŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ Hihi!!

Men jag vet inte om de kommer att synas nÀr jag vÀl publicerar inlÀgget? Vi fÄr se!

Jahapp....annars dÄ? JodÄ, dagarna gÄr och livet rullar pÄ.

I fredags skjutsade jag ut Alva och hennes tvĂ„ kompisar till deras första lĂ€ger!! GaaaahđŸ˜± TĂ€nk att de har blivit sĂ„ stora!!

Kolla bara😃 Skinnjackebrudarna❤️

Tre dagar med sÄng och dans och lÀgerliv!!

IgÄr Äkte vi ut till HjÀlmargÄrden för att titta och lyssna pÄ sÄng och dansuppvisningen samt plocka med oss dom hem igen. EfterlÀngtade smÄ Àlsklingar!!

Molly❤️

PĂ„ HjĂ€lmargĂ„rden finns en badsjö...och dör ville barnen sjĂ€lvklart prova att ta Ă„rets första dopp😹

Hugo❤️

Alva❤️

Alla tre badade...trots den isande temperaturen!!

Som tur Ă€r sĂ„ vĂ€rmde solen liiiiiite😊☀️

BĂ€stisarna!!

I lördags hade jag en trevlig dejt med brorsan😃

Ludwig var i behov av att shoppa ny sommargarderob och behövde smakrĂ„d...och jag Ă€r ju inte den som Ă€r den😁 SĂ„ jag hakade pĂ„ som hans "personal shopper" ✌đŸŒ️😆✌đŸŒ

Snygging!!

Jag blev bjuden pĂ„ go'fikađŸ˜ƒđŸ‘đŸŒ och vi fick en vĂ€lbehövd paus i springandet mellan alla affĂ€rer.

MĂ„nga pĂ„sar blev det...och en nöjd bror😄


Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Skumt att vissa emojisar syns och andra inte!?
    Kul att lÀgret var till belÄtenhet! :)
    Kram pĂ„ er! 💕

    SvaraRadera