onsdag 22 april 2015

Nya frisyrer

Hej hej!!

När det kommer till att klippa sig och hålla hårsvallet i ordning så suger jag...big time!!

Jag tänker inte på att boka in i almanackan när det gått 6 veckor sedan jag sist klippte mig osv. Det får helt enkelt bara växa på...

Marcus är duktigare på det där....han bokar in var sjätte, sjunde vecka med frisören på en gång.

Men nu kände jag att det var dags. Både för mig och barnen ;-) och tjejerna framför allt.

Så härom kvällen blev det klippt...

Alva före...

Molly före...

Och...

Tjejerna efteråt :-)

Vi hade med oss Cornelia som smakråd...

...och hon tyckte vi kunde återanvända Alvas hår som skägg ;-)

Molly blev lockad och stylad med hjärta och stjärna i håret. Lycklig tjej!!!

Själv har jag bokat in en tid på stan imorgon efm. Jag skulle vilja göra något drastiskt, nytt och fräscht. Men känner jag mig själv så slutar det med att det blir något praktiskt. Alltså, fortsatt långt...så att jag kan sätta upp det i en toffs. Med andra ord...ingen förändring :-/


Kram kram

1 kommentar:

  1. Fina tjejer 💕 Molly blev väldigt lik Signe tycker jag och Alva ser jag drag av mig själv i när jag var liten.
    Kram till alla!

    SvaraRadera