tisdag 14 april 2015

Blandat

Hej hej!

Ojojoj vilken dag! Måste sätta mig en stund och låta huvudet och tankarna komma ikapp kroppen.

Har jobbat helg och därför varit ledig i fredags och igår. Idag blev det liksom måndag för mig...så det har ställt till det lite i tankebanorna. Men imorgon är jag förhoppningsvis på banan igen ;-)

I fredags lekte molly och jag bla djuraffär. Åååå vad kul hon tyckte det var att vi kunde använda oss av riktig rekvisita i form av Emma ;-) Emma var inte lika överförtjust men spelade snällt med...

På förmiddagen ringde Marcus och undrade om vi ville komma och göra honom sällskap på lunchen? Och det ville vi såklart :-)

Vi träffades på södra vattentornet och åt en suuuuupergod buffé som bara kostade 5:-/år för barn. Så för Mollys lunch betalade vi ynka 15:-....fastän att hon åt som en hel karl ;-)

När Hugo och Alva kom hem från skolan blev det mellis med Jordgubbstema :-) Smarrigt!!

På fredagskvällen åkte vi hem till Mia och Stefan på lite mys. Tess blev lite sugen på kusinmys med Hugo och kröp upp bredvid honom i soffan. Hon hade precis varit ledsen och gråtit så Hugo lade en tröstande hand på hennes knä. Sött!!

Tjejerna lekte affär :-)

Sist vi var hemma hos mamma och pappa så hade mamma lagt fram den här skönheten :-) Min gamla brudnäbbsklänning från -86 :-)

Lite trång på Alva....som är två år äldre än vad jag var när jag hade den sist. Men fin är den fortfarande!

:-)


Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar