torsdag 12 mars 2015

Armband och annat

Hej hej!

Våren är på intågande!!

Hur kan jag veta det??

Jo för kolla in det här...
I rest my case ;-)

Dessutom så skiner solen och det doftar asfalt och blött gräs. Tyvärr så dyker även bajshögarna upp i takt med att snön smälter. Inte trevligt alls!!

Den här insändaren till exempel hade kunnat vara skriven av mig själv....
...fast det är den inte ;-) Men den hade kunnat vara... ;-)

Och så här ser det ut hemma hos oss just nu. Häromdan när jag kom hem från jobbet så kunde man plötsligt se huset från vägen. Någon hade varit och röjt undan en massa träd och sly. Det ser jätte naket ut.

En kul "strip" som jag följer på instagram. Hejhejvardag :-) Igenkänningsfaktorn är hööööööög på hennes inlägg och illustrationer ;-) Som den här till exempel...hahaha!!

Och avslutningsvis en liten bild på mitt senaste tillskott i smyckeskrinet :-) Armband med barnens namn och personnummer. Blev rätt nöjd faktiskt. En liten färgklick i vardagen.

Kram på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar