torsdag 29 januari 2015

Då tar vi det igen...

Hej!

Jag ska inte trötta ut er med fler tråkiga sjukdomsinlägg...

Så därför nämner jag bara att stackars Alva tog över stafettpinnen efter Molly igår kväll och har mått vidrigt illa idag. Men som tur är så verkar det som att hennes elände blir mer kortvarigt än Mollys. Hon känns redan mycket piggare...

Så.

Då var det dokumenterat.

Nu går vi vidare...! Nu får det vara nog!!

Över till något helt annat...

Emma får för sig att rymma ibland när vi släpper ut henne på tomten för att snabbkissa. Så nu har jag beställt och fått hem en namnbricka till henne...

...superbra om hon kommer bort!

Vid ett tillfälle när båda tjejerna kändes pigga och starka promenerade vi de knappa 100 metrarna till Ebrix och köpte lite Lego. Vi satt i nästan två timmar och byggde och lekte..."Vad mysigt vi har det!" Var Alvas kommentar :-) Och det hade vi också. Jättemysigt!!

Nu är det dags för sängen. Min lilla bebis har redan kurat ihop sig bredvid mig redo för natten ;-) 

Så god natt på er!!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar