lördag 13 september 2014

Sköna lördag

Hej hej!

Vilken mysig start på morgonen jag fick idag... Klev upp innan alla andra, gjorde mig i ordning, hoppade över frukosten och satte mig i bilen och åkte in till stan.

Där väntade Mia på mig på bästa fiket i stada...nämligen Fröken Brogrens veranda!

Underbar frukost och efterlängtat tjejsnack :-)

Efter några timmar bröt vi upp och jag åkte för att möta upp Marcus och barnen som var på Gården. Där var det dags för höstens loppis...och nytt för i år var att det även gick att anmäla sig till bl.a. Knatterace, mellanrace och långrace ;-)

Hugo vann knatteracet...och Alva kom 5:a av 33 deltagare ;-)

Molly var också med ;-)

När vi kom hem var det en trött tjej som somnade under vår säng... Jag fick snabbt avbryta den "mysiga" stunden för att få i henne lite lunch.

I ett obevakat ögonblick så bäddade hon istället ner sig på kökssoffan och såg till att få sin skönhetssömn ändå ;-) 

På eftermiddagen dök Mia, Stefan och barnen upp här och tog en liten fika med oss. Vid halv fem vinkade vi sedan hej då till Mia och Stefan som gav sig ut på en liten dejt på tu man hand. 

Molly och Tess ritade en stund innan maten...

Och efter maten blev vi lite trötta jag och Tess så vi lade oss i sängen och tittade på Bolibompa...

Mys på högsta nivå!!!

Första barnvaktstillfället...och det gick hur bra som helst...så det var nog inte det sista ;-) 

Moster och morbrors små älsklingar!!

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Vilken fin dag ni haft, och mycket har ni hunnit med.
    Skönt att det gick bra med lillskruttan. Kram från oss i blåhuset

    SvaraRadera