onsdag 3 september 2014

Lite ett och annat...

Hej hej!
 
Ja, ett och annat har ju hänt sedan jag skrev sist.
 
Tex...som jag tror att ni har märkt...så har jag tappat sugen på att blogga. Det finns liksom ingen ork och ingen motivation... Dagarna bara rullar på och jag har fullt sjå att hänga med.
 
Så vi får se hur länge bloggen lever kvar? För fortfarande så tycker jag att det är ett mysigt sätt att dokumentera vår vardag och våra liv. Men å andra sidan så tar det mycket tid och tid just nu känns väldigt värdefullt att få spendera på annat.
 
Men det här är inget "farväl-inlägg" utan snarare ett "Vi-hörs-när-vi-hörs-inlägg"...vi får helt enkelt se när jag kikar in igen nästa gång. Kanske blir det ofta...kanske inte.
 
Det är ju några veckor sedan jag skrev sist...och mycket har hänt som sagt. Men jag tänker inte dra allt det nu, utan istället prata lite om vad som hänt nyligen :o)
 
Som att vi tex sedan i fredags sitter kattvakt åt brorsans katter...
 
Mose
 
och Amos
 
Killarna chillar i soffan.
 
Dom börjar känna sig som hemma och vill vara med överallt.


Smidigt ;o)
På söndag eller måndag ska vi lämna tillbaka dom till "pappa Ludwig" som kommer hem igen efter 10 dagar på älgjakt uppe i Norrland. Kommer bli tomt här hemma utan grabbarna :o(
 

Alva har ju börjat i 1:an och hon älskar´t! Hennes största önskan och förhoppning är att få lära sig höga tal ;o)

Hugo fyllde nio år igår! *Gulp*...var tar tiden vägen? Här gör vi oss redo för frukost på sängen, sång och paketutdelning.
 
1 2 3 blåååååås!
 
Självklart blev det lite Minecraftinspirerade presenter ;o)

 
Nu blir det lite mys framför tvn med maken. Jag har jobbat sent idag och är trött och seg. I morgon ska vi upp tidigt och så är ekorrhjulet igång igen...;o)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar