lördag 9 augusti 2014

Mysigt besök

Hallå där!

Natten blev lugn...men jag hade ruskigt svårt för att sova. Låg och väntade på att sökaren skulle ringa när som helst...

Japp...så påbörjade jag lördagskvällens inlägg men blev avbruten av att sökare började tjuta.

Marcus och jag hade precis tittat klart på en film och var på väg i säng när det plötsligt började pipa. 

Snabbt på med kläderna igen, and of I went....jobbade några timmar och kom hem igen strax efter kl.03. Och kunde konstatera att det var superkul att jobba mitt i natten. Man får vara med om helt andra uppdrag än på dagen det är ett som är säkert.

Nu sitter vi och äter frukost (Jag fick sovmorgon + att Marcus klev upp och skickade iväg Hugo på fotbollscup tiiiiiidigt i ottan) och tänker tillbaka på vårt trevliga finbesök vi hade igår ;-)

Mormor...

...morfar och Ludwig :-)

Sökaren var lugn hela långa dagen igår så jag hade tur som fick vara hemma och umgås med alla. Vi fikade och åt och hade det allmänt soft.

Hugo blev bjuden att följa med en kompis att åka och bada på eftermiddagen, och det här MMS:et fick oss alla att sätta kaffet i halsen...

Japp...det är Hugo ni ser sväva där uppe i luften. Hopp från 7:an!!!!! Hujedamig!!!!

Idag blir det mer väntan...väntan på att den där sökaren ska pipa igen. Och så ska jag passa på att packa inför fritids och förskolestart imorgon. Extrakläder, regnkläder, stövlar och annat ska sorteras upp i högar. Imorgon drar vardagen igång igen med lämning och hämtning....

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar