fredag 8 augusti 2014

Beredskapshelg

Hej hej!

Första veckan tillbaka på jobbet avklarad och det gick ju galant. Lite ringrostig är man ju men det är ju alltid lika trevligt att träffa kollegorna igen!

Men den här fredagskvällen blir lite annorlunda än vanligt. Jag har nämligen min första beredskap, eller jour om man vill säga det. Vid lunch idag "gick jag på" och kommer jobba fram till måndag lunch. Då lämnar jag över till näst på tur :-)

Det ska bli spännande det här...det är första gången som sagt. Jag hoppas jag kan sova i natt och att jag vaknar av sökaren om det kommer in något akut under natten.

Sökaren får vara med på fredagsmyset ;-)

Förra helgen var vi ju som sagt på 40-års kalas. Strålande väder, trevligt umgänge och jättegod mat!!

Barnen badade och hade kul...

Någon fiskade upp en fisk som hade ätit upp sin släkting. Lustigt!!

Vi var kattvakt åt Ludwigs katter i början på veckan. 

Supermysigt!!

Molly gillar att klä sig själv. Det blir lite varmt med lager på lager i värmen ;-)

Gick in på mollys rum härom dan med ren tvätt som skulle ner i hennes lådor. Missade henne helt, både på väg in och på väg ut ur rummet...haha! Kan du se henne?? ZzZzZz...

Trevlig helg på er!!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar